sobota, 12 maja 2018

Sesja zdjęciowa #80


Pozowała Julia Nachyła
Cześć!
       Julia odwiedziła mnie po raz kolejny, tym razem, aby wykorzystać moje małe studio fotograficzne. Okazało się, że jednak bardziej wykorzystałyśmy mój dach niż studio. Już dawno myślałam, żeby tam wejść i zrobić kilka zdjęć. Moja modelka zabrała ze sobą kilka stylizacji. Czerwony dach okazał się świetnym tłem. 
       Kolejne zdjęcia zrobiłyśmy na złotym tle. Julia ubrała się w czerwoną sukienkę, a koleżanka, która z nią przyjechała, zrobiła mojej modelce śliczny make-up. Nie mogło zabraknąć też standardowego granatowego tła i krzesełka. Te fotki zawsze wychodzą dobrze.
       Majówka była obfita w sesje zdjęciowe, więc teraz mam co przerabiać i wrzucać. Niedługo pojawią się trzy posty specjalne, no i post backstage'owy. Już 80 sesji za mną. Myślicie, że dobiję w tym roku do 100? Życzę miłego oglądania! :)

wtorek, 1 maja 2018

Sesja zdjęciowa #79

Pozowała Agata Borek
Cześć!
       Kwiecień był dla mnie nieco luźniejszym miesiącem jeśli chodzi o sesje. Nie robiłam zbyt wielu, a i do przeróbki miałam malutko. Taki stan spowodował wzrost mojego fotograficznego libido, a szczególnie brakowało mi wiosennych zdjęć. :D Autentycznie jednego wieczoru bolały mnie ręce, bo czułam, że zbyt długo siedzę bezczynnie. Następnego dnia w szkole Agata zaczepiła mnie i zapytała o sesję, więc praktycznie mnie uratowała. Zrobiłyśmy sesję po szkole bo nie mogłam już dłużej czekać. :D
       Sesje Agaty (bo było już ze dwie) to zbiór bardzo ładnych portretów bez szczególnego motywu. Po prostu wymyślamy jakieś fajne miejsce, dobieramy stylizację i idziemy na fotki. Agata chciała, żeby było wiosennie, więc robiłyśmy zdjęcia na świeżym powietrzu i wykorzystywałyśmy wszystkie napotkane, białe drzewa. Trafiło nam się super słoneczko, więc klimat sesji jest zdecydowanie radosny.
       Agata, masz śliczny uśmiech, więc uśmiechaj się jak najczęściej! Jestem ciekawa czy ta sesja zdjęciowa przebije poprzednią (SESJA #44) pod względem popularności. Trzymam kciuki i zapraszam do oglądania!

sobota, 21 kwietnia 2018

CHRZEST - Mikołaj Zardzewiały

Pozował Mikołaj Zardzewiały z rodziną
Cześć!
       Wielkanocną niedzielę spędziłam na chrzcinach Mikołaja w Siennie. Tego dnia chrzest przyjęło aż 5 maluszków. W kościele było więc mnóstwo osób. Rodzinka Mikołaja usiadła w drugim rzędzie, więc obawiałam się, że nie będę miała wszystkich na zdjęciu, ale wszystko wyszło super. Chłopczyk z pierwszego rzędu trochę się rozpłakał i rodzice musieli wyjść, a ja miałam okazję do dobrego zdjęcia. Po mszy udaliśmy się na przyjęcie. Było dużo buziaków i ciepłych życzeń. Bardzo fajnym pomysłem było uzupełnianie przez rodzinę pamiątkowej księgi z chrztu oraz smaczne krówki ze zdjęciem Mikołaja. Sama chętnie wykorzystałabym ten pomysł.
       Dziękuję rodzince za miło spędzone popołudnie i zgodę na publikację zdjęć. Życzę wszystkiego najlepszego dla was i maluszka!

sobota, 7 kwietnia 2018

Sesja zdjęciowa #78

Pozowały Hania, Agata i Weronika Borek

Cześć!
       Ostatnio przed aparatem bawiły się dla mnie trzy siostrzyczki. To była szalona sesja! Hania (ta najmniejsza) to niezwykle słodka i energiczna dziewczynka. Poznosiłam różne rekwizyty z całego domu, aby ją czymś zainteresować. No i udało się! Wyszły nam piękne, naturalne fotki pełne uśmiechu i zabawy.
       Do urządzenia scenerii chciałam wykorzystać starą szafę, która na stałe stoi w kącie mojego „studyjnego" pokoju. Do tego przyniosłam jakąś roślinkę, lampki, kołdrę i inne różności. Bawiłyśmy się misiami, balonami, gwiazdkami, wiankami - a jaki bałagan zrobiłyśmy! Teraz myślę, że było warto.
       Kazałam przygotować dziewczynom kilka stylizacji i spisały się całkiem nieźle! Ich ubrania do siebie pasowały, z czego jestem dumna. Oprócz wspólnych fotek zrobiłam każdej trochę portretów. Patrzcie jakie są podobne! Moim zdaniem wszystkie wyszły ślicznie. Przesyłam dziewczynom buziaki, a was zapraszam do obejrzenia tej sesji. Jestem pewna, że zdjęcia wywołają wasz uśmiech!

środa, 28 marca 2018

Kurs pastoralno-liturgiczny - mogę robić zdjęcia w miejscach sakralnych!

Cześć!
       Tomankowa ciągle się rozwija, nie? Niedawno stresowała się każdą sesją zdjęciową, a teraz już biega po kościele pełnym ludzi i robi zdjęcia. W związku z tym, że ostatnio coraz częściej jestem proszona o zdjęcia na chrzcinach czy innych przyjęciach, zdecydowałam się odbyć Kurs pastoralno-liturgiczny dla fotografów i operatorów sprzętu audiowizualnego w zakresie fotografowania uroczystości religijnych w miejscach sakralnych. Dowiedziałam się o nim dzięki mojemu proboszczowi (bardzo dziękuję!). Ten kurs daje mi dożywotnie uprawnienie do fotografowania uroczystości religijnych i w ogóle kościołów.



Sesja zdjęciowa #77

Pozowała Aleksandra Pastuszka
Cześć!
       Zgadnijcie, która moja modelka jest najtwardsza i wytrzymuje wszystkie temperatury. Ola pozuje dla mnie już któryś raz i znowu przyszło nam się spotkać w bardzo chłodną pogodę. Mimo to, zawsze spełnia moje zachcianki i zakłada sukienki nawet do zdjęć w śniegu. Brawa dla niej! 
       Można powiedzieć, że wcale nie miało być tak zimno. Sesję w tej ślicznej, różowej sukience planowałyśmy już od jesieni. Tak się złożyło, że żadnej z nas nie pasowało. Ja byłam chora, Ola była chora albo po prostu nie miałyśmy czym dojechać. Kiedy spadł śnieg stwierdziłyśmy, ze nie ma co dłużej czekać i robimy zimowe fotki.
       Trafiło nam się cudowne, zimowe słoneczko! Tym razem spotkałyśmy się w parku. Taka atmosfera ciepłego, zimowego, niedzielnego popołudnia, prawda? Do tego chciałyśmy wykorzystać zalegające u mnie w szafce zimne ognie. W parku nie wyszło najlepiej, ale nadrobiłyśmy w domku. 
       Serdecznie pozdrawiamy chłopaków z auta, które zatrzymało się obok parku, aby nas poobserwować! Było nam niezmiernie miło. Mam nadzieję, że nie wyglądałyśmy jak wariatki. Po zdjęciach w parku poszłyśmy się ogrzać i zmienić stylizację. Tym razem główną rolę grał kocyk i czapka. Wyszły cieplutkie zdjęcia na tle zachodu słońca (choć słońce trochę nas strollowało i schowało się za chmury).
       Mam nadzieję, że więcej w tym roku nie zobaczycie u mnie zimowych zdjęć, bo chcę już wiosnę! Miłego oglądania!

środa, 21 marca 2018

Sesja zdjęciowa #76

Pozowała Iga Tomanek i Sylwester Tomanek

Cześć!
        Sesja idealna na pierwszy dzień wiosny, prawda? Wykonana w ostatnią sobotę. Sorry, taki mamy klimat! :D Stwierdziłam, że pogoda dała mi drugą szanse na zrobienie jakiś zimowych zdjęć, bo zimą mi się nie udało. Cały ten okres przechorowałam, nie było śniegu albo nie było czasu. Ostatni weekend spędziłam zatem bardzo zdjęciowo.
       Pierwsza część sesji, to szybka sesja z moją siostrą. Dawno nie robiłyśmy nic razem, a w dodatku jest modelką, którą najszybciej zorganizuję. Przygotowania zaczęłyśmy od przeszukania bezdennej szafy mojej mamy. Znalazłyśmy śliczną, czarną sukienkę. Dobrałyśmy do tego jakąś ozdobę na głowę i duży zegar. Wiadomo jakie są sesje zimowe - zimno, zimno, nie można otworzyć oczu bo za jasno i zimno. Fotek nie jest dużo, więc uzupełniłam post jeszcze innymi fotkami.
       Po krótkiej sesji z siostrą wyszliśmy z rodzeństwem jeszcze trochę na śnieg. Ja wzięłam aparat, dzieciaki sanki i poszliśmy się przejść. Było dużo śmiechu, śniegu w butach i całkiem fajne fotki.
       Jak wam się podobają takie zdjęcia. Dziś taka luźniutka sesja, nie długa i całkiem ładna. Mam nadzieję, że się przyjmie. Życzę wam cieplutkiej wiosny!