Strony1

czwartek, 31 marca 2016

Sesja zdjęciowa #14


Cześć!
       Lubicie słodkie kotki? Dostarczam porcję przesłodkich fotek z tymi zwierzątkami! W roli głównej rudy i szary (inne ich zdjęcia znajdziesz TUTAJ). Pamiętam tą sesję :) To były ostatnie ciepłe dni jesienne. Wróciłam ze szkoły pełna pozytywnej energii. Zobaczyłam jak kocięta bawią się w ogrodzie i od razu pobiegłam po aparat. Wyszło tak. Co myślicie ? :) 










Jakiś tydzień po wykonaniu tych fotek oddałam kocięta w dobre ręce. Motywacją do wstawienia tych zdjęć było dla mnie to, że ostatnio spotkałam tego małego szarego kotka u pana, któremu go oddałam. Widziałam go niestety tylko chwilę i nie miałam nawet ze sobą aparatu. Tak się prezentuje teraz (wybaczcie jakość, zdjęcie z telefonu):
Pozdrawiam, Tomankowa

2 komentarze: