Strony1

wtorek, 27 września 2016

Moja pierwsza wystawa

Cześć!
       Od wczoraj mam własną wystawę ze zdjęciami! Niedawno dostałam propozycję wydrukowania i powieszenia kilkunastu moich zdjęć w szkolnej galerii. Wiadomo, że to tylko szkolna wystawa, ale od czegoś trzeba zacząć. Cieszę się chociażby dlatego, że jestem w tej  szkole dopiero od września i wiele nowych osób zobaczy moje fotki. Być może znajdzie się nawet paru chętnych na sesję... 
       
       Zaczęło się od sesji nr. 30, ponieważ modelka uczęszcza do tej szkoły i zdjęcia zostały zauważone na jej prywatnym profilu. Za wydrukiem zdjęć i przygotowaniem galerii biegaliśmy ok. 2 tygodnie. Jestem zadowolona z efektu. Teraz przechodząc korytarzem, ciągle je oglądam. Widziałam te zdjęcia już tysiące razy, ale wydrukowane w większym formacie i powieszone na ścianie znów wyglądają dla mnie wyjątkowo. Dziękuję wszystkim modelkom, że zgodziły się na użycie zdjęć. Wszyscy mówią, że jesteście piękne! ♥

A tu jeszcze kilka zdjęć z przygotowań i samej galerii:





1 komentarz:

  1. Gratulacje 😉 małymi krokami wyznacza się wielkie sukcesy 😉🌼

    OdpowiedzUsuń