Strony1

sobota, 12 maja 2018

Sesja zdjęciowa #80


Pozowała Julia Nachyła
Cześć!
       Julia odwiedziła mnie po raz kolejny, tym razem, aby wykorzystać moje małe studio fotograficzne. Okazało się, że jednak bardziej wykorzystałyśmy mój dach niż studio. Już dawno myślałam, żeby tam wejść i zrobić kilka zdjęć. Moja modelka zabrała ze sobą kilka stylizacji. Czerwony dach okazał się świetnym tłem. 
       Kolejne zdjęcia zrobiłyśmy na złotym tle. Julia ubrała się w czerwoną sukienkę, a koleżanka, która z nią przyjechała, zrobiła mojej modelce śliczny make-up. Nie mogło zabraknąć też standardowego granatowego tła i krzesełka. Te fotki zawsze wychodzą dobrze.
       Majówka była obfita w sesje zdjęciowe, więc teraz mam co przerabiać i wrzucać. Niedługo pojawią się trzy posty specjalne, no i post backstage'owy. Już 80 sesji za mną. Myślicie, że dobiję w tym roku do 100? Życzę miłego oglądania! :)





























11 komentarzy:

  1. Ładny dach xd ��
    A tak serio, ładnie wychodzą Ci te zdjęcia ��
    Przyjemnie mi się ogląda i ogólnie chciałbym obejrzeć wszystkie sesje �� ciekawe czy zdążę ��zanim dobijesz do setki która jest możliwa w ciągu 4 miesięcy,bo w wakacje pewnie będzie ich zdecydowanie duuużo ��������

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te zdjęcia na złotym tle :D Super sesja!
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowo z tą sesją na dachu :) Świetny pomysł ! :) Zdjęcia jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze sesje z udziałem tej modelki piękny uśmiech��

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudne są sesje zdjęciowe z noworodkiem, dlatego trzeba się do niej odpowiednio przygotować. Poczytać można o tym na https://kobietawielepiej.pl/zdjecia-noworodka-czyli-bezcenna-pamiatka-z-tego-wyjatkowego-okresu . Jednak pomimo że jest to wymagające zadanie to nie rezygnujcie, bo warto, będzie pamiątka na całe życie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są takie sesje, zawsze to pamiątka. Tym bardziej, że samemu się takich profesjonalnych zdjęć nie zrobi. To już trzeba mieć odpowiedni sprzęt. Też jak sprawdzałam oferta dron Radom https://navidron.pl/zdjecia-z-drona-radom jest godna uwagi. Czy zdjęcia czy film nagrany z takiego sprzętu to też ciekawa opcja, coś innego.

    OdpowiedzUsuń