Strony1

czwartek, 26 lipca 2018

Ślub Cywilny - Ewelina i Mariusz Pisarek


Pozowali Ewelina i Mariusz Pisarek z gośćmi

Cześć!
       Dzisiaj dość ważny dla mnie post. Jakiś czas temu robiłam reportaż na moim pierwszym ŚLUBIE CYWILNYM. Przyznaję, najadłam się sporo stresu przed i w trakcie. Zawarcie małżeństwa to przecież jeden z najważniejszych dni w życiu człowieka. Każdy oczekuje, że wszystko wyjdzie idealnie. Ja też wymagałam od siebie całkiem sporo. Na szczęście poradziłam sobie z tym wyzwaniem i mogę oficjalnie powiedzieć, że zrobiłam kolejny, duży krok.
       To nie była duża uroczystość. Zaproszona była tylko najbliższa rodzinka. Na większych ślubach jest zazwyczaj dwóch fotografów i kamerzysta. Zgodziłam się, bo mogłam to zadanie wykonać sama. Zdjęcia zaczęłam od przygotowań w domu pana młodego. Mieliśmy sporo czasu (udało mi się nawet zjeść kawałek szarlotki). Pan młody przygotował niespodziankę w postaci muzykantów, więc wszyscy byli miło zaskoczeni. W obu domach odbyło się błogosławieństwo i wszyscy pojechaliśmy do Urzędu Stanu Cywilnego w Siennie. Tam miały miejsce zaślubiny. Po założeniu obrączek był szampan i mnóstwo życzeń.
       Cieszę się, że miałam możliwość robić zdjęcia na takiej uroczystości. Każde doświadczenie się przydaje. Przypominam, że jestem totalną amatorką i taki reportaż to dla mnie spore przeżycie. Dziękuję parze młodej za możliwość udostępnienia zdjęć i życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!


















































17 komentarzy:

  1. To my dziękujemy bardzo😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze sobie poradziłaś Olu :) Piękne zdjęcia ! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. Jakim obiektywem robiłaś? Czy używałaś lampy błyskowej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 18-55mm narazie, w planach mam coś jaśniejszego. Tak używałam lampy błyskowej Yongnuo 685 ;)

      Usuń
    2. super wyszło :) też używam tej lampy :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy wpis. Zdjęcia wyglądają rewelacyjnioe

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyglądają super. Klimatyczne i naturalne

    OdpowiedzUsuń
  6. Razem z mężem również zdecydowaliśmy się na ślub cywilny. Przepiękna relacja ślubna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Super decyzja! Każdy ma własny plan na ślub i to jest ten właściwy. ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Obecnie zdjęcia są jeszcze lepsze! :)

      Usuń