Strony1

poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Chrzest Święty Jasia

 
Pozował Jaś z rodzinką

Cześć!

Mogę chyba powiedzieć, że chrzciny Jasia otwierają sezon 2021! Pierwsza ceremonia w tym roku odbyła się na początku kwietnia. Cieszę się, że mogę wam ją pokazać, bo mamy tutaj zdjęcia przerabiane już na nowym monitorze, a za tym idzie nowa jakość zdjęć.  Sezonie 2021, obyć był dobry!

Jeśli wydaje wam się, że skądś kojarzycie już rodziców Jasia, to nic wam się nie przywidziało. Iwona i Paweł byli u mnie jesienią na przepięknej ciążowej sesji zdjęciowej [KLIK]. Było mi bardzo miło, kiedy usłyszałam, że zobaczymy się również na chrzcinach.

Na zdjęciach możecie zobaczyć bardzo ładny kościółek w miejscowości Orońsko. Byłam w nim pierwszy raz i stwierdzam, że zdjęciowo jest bardzo przyjemny. Przyjęcie odbyło się w domu, więc zrezygnowaliśmy z tradycyjnych przygotowań. Nadrobiliśmy wszystkie kadry podczas przyjęcia. 

Jeśli zastanawiacie się, czy organizować teraz chrzciny i robić małe przyjęcie w domu, czy lepiej czekać na lepsze czasy, to tutaj macie małą podpowiedź. Czy warto zapraszać fotografa na domowe przyjęcie? Oceńcie sami lub zapytajcie rodziców małego Jasia. ;)

Ja cieszę się, że mogłam być z nimi tego dnia. Mam wiele pięknych kadrów i kolejny świetny przykład reportażu z chrztu świętego. Życzę wam, żeby wasze przyjęcia również się udały!







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz