Strony1

poniedziałek, 7 czerwca 2021

Siostry w kwitnącym sadzie #175

Pozowała Emilia i Agata

Cześć!

W tym roku kwitnące sady utrzymały się całkiem nieźle, a ja dobrze to wykorzystałam. Sesja z dziewczynami była mega spontaniczna. Zwolniło mi się jedno majowe popołudnie przed wyjazdem w związku ze studiami. Bałam się, że jak wrócę, to już będzie po kwiatach. Dałam ogłoszenie na instastory i dziewczyny zgłosiły się od razu. 

Powiedziały mi, że już myślały wcześniej o sesji zdjęciowej, ale zdecydowały się na spontanie i bardzo cieszę się, że się zdecydowały. Mam teraz bardzo fajną sesję siostrzyczek i piękne, dziewczęce portrety. Dziewczyny przygotowały fajne, pasujące stylizacje, tym razem bez wymyślnych dodatków. Postawiłyśmy na naturalność, która w sumie bardzo pasuje do takiego miejsca.

Wybrałam jeden z sadów w mojej okolicy. Było w nim trochę mniejszych i większych drzewek, więc mamy zróżnicowane kadry. Zależało mi też, żeby światło było właśnie z tej strony. Jeśli ktoś poznaje swój sad, to pozdrawiamy serdecznie. :D 

Powiem wam jeszcze, że super się te fotki ogląda na dużym ekranie. Wtedy dopiero widać te wszystkie szczegóły i to jak fajnie rozkłada się światło między płatkami wiśni. No i chyba nie mam już nic więcej do dodania - piękna wiosna, piękne miejsce, piękne dziewczyny - nic tylko oglądać (najlepiej na dużym ekranie!). 
















2 komentarze:

  1. Ależ cudowna sceneria! No i modelki bardzo dobrze się w nią wpasowują :)

    OdpowiedzUsuń