Strony1

wtorek, 26 października 2021

Próbna, świąteczna sesja zdjęciowa 2021! #195

Pozowali Zosia, Nikoś i mama
Cześć!

Oto i one - scenki do sesji świątecznych 2021 roku! Wiem, ze niektórzy z was cały rok czekają na ten świąteczny czas i mini sesje zdjęciowe. W tym poście zobaczycie jak scenki prezentują się w tym roku oraz próbną sesję zdjęciową, którą zrobiłam w weekend. Zapraszam!

Plan jako taki na sesje świąteczne miałam już w ubiegłym roku. Wiedziałam, że chcę tu mieć łóżko z baldachimem i zimową scenkę z lasem i śniegiem. Całkiem udało mi się spełnić tę wizję.

Pierwsza scenka jest zimowa, ale całkiem przytulna. Mamy tutaj po raz pierwszy u mnie sztuczny śnieg oraz gotowe tło. Jak wiecie ja dużo bardziej wolę scenki bez gotowego tła, ale w tym roku postanowiłam spróbować. Ta scenka będzie jeszcze delikatnie poprawiona. Na pewno dodam tu jeszcze na choince lampki i kilka drobnych rzeczy. 

Scenka numer dwa jest w tym roku naprawdę ogromna. Tak naprawdę służy mi jako trzy odrębne scenki. Mamy tutaj fragment z łóżkiem i drzwiami, fragment z szafą oraz fragment z fotelem. Wszystko w złocie, kolorze miodowym oraz butelkowej zieleni. Są klimatyczne światełka, świece, dużo drewna i zabawki. Brakuje mi jeszcze kilku drobiazgów, ale dostałam już kilka opinii, że wam się bardzo podoba ten klimat i te kolory. Oby tak dalej!

Jeśli macie ochotę sprawić sobie i swojej rodzinie taki prezent na święta, to zapraszam! Sesje świąteczne robię w tym roku w ostatni weekend października oraz wszystkie weekendy listopada. Świąteczną sesję zdjęciową zarezerwujesz w wiadomości prywatnej lub przez telefon 798814455.


























 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz