Strony1

środa, 3 listopada 2021

Gosia i Dominik na wrzosowisku #187

Pozowała Gosia i Dominik
Cześć!

Oj jak ja polubiłam sesje zdjęciowe dla par. Zwłaszcza takie jak ta tutaj - dużo pięknego światełka, wyjątkowe miejsce i mnóstwo miłości. Zapraszam was do obejrzenia kolejne sesji na Wrzosowisku Mostówka.

W niedzielę na wrzosowisku ludzi jak na jarmarku, ale udało nam się znaleźć własny kącik na romantyczne zdjęcia. Gosia i Dominik bardzo chcieli zdjęcia z zachodzącym słońcem, no i chyba nam się udało. 

Na tej sesji jedna rzecz okazała się dla mnie trudna. Zazwyczaj zdjęcia pod słońce są przepiękne - ciepłe, jasne, pomarańczowe. W tym miejscu (do którego jechaliśmy 200km) chcieliśmy zachować jednak trochę różowego koloru wrzosów, a zdjęcia na których było dużo słońca, zmieniały kolor właśnie na ten ciepły, pomarańczowy. Dlatego sesje na wrzosowisku nie były proste w obróbce. Myślę jednak, że czas przy komputerze się opłacił. Wyszły z tego naprawdę piękne zdjęcia! 

Nie musicie czekać aż zakwitną wrzosy, żeby zrobić sesję z takim pięknym światłem. O tej porze roku zachody słońca są jeszcze bardziej pomarańczowe, serio! To co - do zobaczenia na sesji? ;)



















 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz