Strony1

poniedziałek, 8 listopada 2021

Połowinki Sienno 2021

Pozowały klasy III Liceum Ogólnokształcącego w Siennie

Cześć!

Wiem, że wpadnie tutaj dzisiaj sporo osób, żeby obejrzeć ten post. Zdjęcia z Połowinek 2021 już trafiły w ręce uczniów, więc czas pochwalić się nimi też tutaj. Jeśli chcecie zobaczyć jak bawili się w tym roku licealiści z Sienna, to zapraszam serdecznie!

Nie ukrywam, że w Liceum w Siennie zawsze jestem trochę po znajomości. To także moje liceum, więc zawsze będę wracała tutaj z ogromnym sentymentem. To tutaj chociażby zaliczyłam swoją pierwszą wystawę fotograficzną. W tym roku dodatkowo cieszę się, że mogłam uwiecznić tę zabawę, bo w 3 klasie liceum jest moja siostra. Robiłam więc zdjęcia i towarzyszyłam siostrze przez pół wieczoru. 

Kilka takich imprez mam już za sobą (chociaż nie wydarzyła mi się jeszcze żadna studniówka). Zdjęcia imprezowe moim zdaniem coraz lepsze, a będą wciąż się poprawiać, bo wiem w jakich obszarach mogę jeszcze się douczyć. Mam nadzieję, że wszyscy uczniowie (oraz w sumie nauczyciele) są zadowoleni. 

To co, myślicie, że działooo się czy nie? ;)




























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz