Strony1

sobota, 20 listopada 2021

Warsztaty ślubne i portretowe u Eweliny Zięby #200

 

Cześć!

Zapraszam was serdecznie na dwusetną sesję zdjęciową! Dla mnie mega wyjątkowa, bo zrobiłam ją na warsztatach fotografii ślubnej i portretowej u przezdolnej fotograf Eweliny Zięby. Ostrzegam, że zobaczycie dzisiaj mnóstwo pięknych kadrów, zapinajcie pasy!

Nie ma co osiadać na laurach. Przynajmniej raz lub dwa razy do roku warto zrobić coś dla siebie i wybrać się na warsztaty lub kursy. Można zdobyć mnóstwo wiedzy, zainspirować się, poznać nowych ludzi z branży. Ogromnie polecam wam rozwijanie swoich pasji w ten sposób! Ja obiecałam sobie, że na następnych warsztatach chciałabym pouczyć się trochę o ślubach. To wymagający rodzaj fotografii i szlifuje się go latami. Na te warsztaty czaiłam się już jakiś czas. Ewelina to niesamowita osoba. Jest jedną z tych fotografek ślubnych, które obserwuję codziennie i podziwiam całym serduszkiem. Styl jej fotografii jest niezwykle romantyczny, czuły. Na jej zdjęciach widać wyjątkową bliskość, intymność par. Wybrałam się na te warsztaty, żeby nauczyć się jak stworzyć właśnie taką atmosferę na sesji, jak pracować z parami, żeby były na sesjach przede wszystkim dla siebie i żeby miłość było widać gołym okiem. 

Myślę, że Ewelina pokazała nam mnóstwo nowych rzeczy w fotografii i biznesie, pomimo tego, że wielu uczestników miało już duże doświadczenie. Takie spotkanie było moim zdaniem warte każdej wydanej złotówki. :) 

Dużo mogłabym jeszcze opowiadać o tym co się działo, o tym czego się nauczyłam i jakie są moje wrażenia. Chciałabym jednak przede wszystkim pochwalić wam się tymi zdjęciami. Mam nadzieję, że moje pary ślubne na tym skorzystają i moje zdjęcia będą podobać wam się jeszcze bardziej. Dajcie znać co myślicie. Buziaki!


  






































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz