Strony1

poniedziałek, 5 września 2022

Sesja noworodkowa Fabianka #234

Pozował Fabian
Cześć!

Noworodkowe sesje nadal nie są u mnie częste, ale patrząc na te foteczki mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej. W ostatnią niedzielę września byłam na kolejnych warsztatach z fotografii noworodkowej, więc to dobry czas, żeby pokazać wam sesję Fabianka.

Mama wybrała dla niego różne odcienie niebieskiego. Nie ma tu jednak tradycyjnego baby blue. Mamy piękną scenkę z soczystym granatowym kolorem i bardzo modny teraz kolor szałwiowy. Rozpływam się nad tymi fotkami!

Tę sesję robiłam jeszcze przed warsztatami. U znakomitej fotografki noworodków Marty Rybak podszkoliłam się z układania maluszków, ich bezpieczeństwa podczas sesji i dowiedziałam się o fajnych tipach ułatwiających pracę. Już nie mogę się doczekać, aż wykorzystam je w praktyce. Jeśli są tu przyszłe mamy - zapraszam do zapisów jeszcze przed narodzinami. Pamiętajcie, że takie urocze zdjęcia waszego maleństwa najlepiej zrobić przed 14 dniem życia.

Miłego oglądania!
















  Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz