Strony1

wtorek, 4 października 2022

Sesja narzeczeńska w Łazienkach Królewskich w Warszawie #237

Ania i Dawid
Cześć!

Park Łazienkowski w Warszawie to kolejne obowiązkowe miejsca do zrobienia sesji dla każdego fotografa. Prędzej czy później tam trafiamy. :D Nie żałuję, bo zdjęcia wyszły cudne. Zapraszam was na sesję narzeczeńską mojej przyszłorocznej pary ślubnej - Ani i Dawida.

Tutaj mieszkają, tutaj się poznali i tutaj świrowali na sesji. Uwielbiam takie pozytywne pary, które swobodnie się przy mnie czują. Jeśli para czuje się swobodnie, to bez problemu da się uchwycić to piękne uczucie na zdjęciach. A ja dostrzegam to już na początku sesji. Było mi przemiło! W sumie z tej sesji zrobiła się taka mała wycieczka i spędziliśmy na niej więcej czasu niż planowaliśmy.

Słuchajcie, a co tu się nie działo! Był parkour, było łamanie prawa przez wchodzenie w zakazane miejsca, było chodzenie boso po warszawie... No działo się! A do domu wracałam późną nocą na maksa padnięta. Myślę, że było warto. ;)

Już nie mogę się doczekać ślubu! Do zobaczenia kochani. 














































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz