Strony1

poniedziałek, 18 grudnia 2023

Sesje świąteczne 2023 - scenka z huśtawką


Cześć!

Huśtawka na moich sesjach świątecznych kiedyś musiała się pojawić. Mam ją już parę ładnych lat i przeżyła już wiele różnych sesji. W tym roku przyszła kolej na aranżację świąteczną. Myślę, że nawet gdyby nie było tu huśtawki, to nadal ta scenka wyglądałaby przepięknie. 

Najczęściej zadawanym pytaniem na sesji było "czy ta huśtawka się pode mną nie załamie?". Odpowiadałam zawsze, że testowana przez mojego tatę, więc na spokojnie. :D No i patrzcie, tyle osób siedziało, czasem nawet kilka osób na raz i obyło się bez obicia tyłków.

Ogromnym zainteresowaniem cieszył się również konik na biegunach. Zostaje na pewno u mnie na stałe, bo foteczki dzieciaków wyszły przeurocze! No i oczywiście piękne suknie, uszyte specjalnie pod tę scenkę. Wiele mam i dziewczynek wybierało tę stylizację. Całość wyszła bosko!

Wielkie podziękowania dla kwiaciarni Flora z Sienna, za piękne stroiki, które fajnie dopełniły całość. Jest mnóstwo zdjęć do obejrzenia, więc scrolluj dalej!























































































 Mój Instagram:

Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz