Strony1

piątek, 23 lutego 2024

Pierwsza Komunia Święta Martynki w Iłży



Cześć!

Postanowiłam nadrobić zaległości w publikacjach reportaży. Terminy na majowe komunie rozchodzą się u mnie bardzo szybko, a w tamtym roku nie pokazałam ani jednego reportażu komunijnego na blogu. Zapraszam was zatem do obejrzenia relacji z bardzo ważnego dnia Martynki.

Tego dnia towarzyszyłam rodzince Martynki już od przygotowań do Pierwszej Komunii Świętej. W domu mieliśmy czas obfotografować detale, zrobić piękne portrety w plenerze i poprzytulać się z kociakiem! Udało mi się zrobić również kilka zdjęć w kościele przed mszą świętą. Niestety w niektórych parafiach na mszy komunijnej może być tylko jeden główny fotograf, więc zobaczyliśmy się ponownie już na przyjęciu. Wracam z uśmiechem do tych ciepłych, majowych dni. Bieganie za roześmianymi dzieciakami i  towarzyszenie w urokliwych rodzinnych chwilach, to moje ulubione rzeczy na takich przyjęciach.

Już nie mogę się doczekać rozpoczęcia sezonu 2024. Niestety wszystkie majowe niedziele w tym roku są już u mnie zajęte, ale właśnie otworzyłam kalendarz na 2025 rok. Jeśli szykuje Ci się jakaś komunia, napisz do mnie na mail tomankowaphotos@wp.pl lub zadzwoń na 798814455. Chętnie wykonam dla Ciebie wyjątkową pamiątkę z tego dnia.

























































  Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz