Strony1

czwartek, 14 marca 2024

Niebieska sesja zdjęciowa Igi

Pozowała Iga i Sylwek
Cześć!

Zdjęcia z siostrą wychodzą pięknie, nawet jeśli obie nie mamy weny na robienie sesji. :D Tak, czasem coś sobie zaplanuję, a potem mi się odechciewa. Opowiem wam jak to było.

Wpadły mi w oko kiedyś na instagramie obrazki wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Na zdjęciu była kobieta z kwiatami na twarzy na mglistym, zielonym tle. To, co wyszło nam na tych zdjęciach, zupełnie nie przypomina inspiracji. :D

Zamówiłam ostatnio niebieskie i różowe tło. Koniecznie chciałam je przetestować. Pomysł na zdjęcia z kolorowym światłem od razu nam się spodobał, ale jak już zaczęłyśmy się szykować do sesji, to obie nie miałyśmy humoru i ochoty. Dopiero jak zaczęłyśmy robić zdjęcia i wymyślać kolejne pozy, nabrałyśmy ochoty na tę sesję. 

Takie klimatyczne portrety udało nam się zrobić z użyciem ledowych żarówek, niebieskiej gipsówki i firanki. Nie pierwszy raz używamy dziwnych przedmiotów do zdjęć. Z siostrą nie ma nic niemożliwego. :P 

Mam jeszcze mały bonus. Mój brat od dawna już nie pozował do moich zdjęć, ale tutaj dał się namówić. Kilka jego fotek znajdziecie na końcu. :P
































 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz