Strony1

piątek, 26 lipca 2024

Grupowe i indywidualne zdjęcia biznesowe

Cześć!

Mam dzisiaj do pokazania trochę fajnych, biznesowych fotek kobiecych. Chyba pierwszy raz robiłam zdjęcia w tak dużym i profesjonalnym studio. Dokładnie 4 lata temu byłam w tym studio na swoich pierwszych warsztatach fotograficznych, a w tym roku wynajęłam je na własną sesję!

Dziewczyny pracują w jednej branży. Postanowiły wybrać się na grupową sesję biznesową. Najważniejsze były dla nas zdjęcia indywidualne, ale zrobiłyśmy też kilka zdjęć grupowych. Pierwszy raz robiłam zdjęcia na cykloramie (ogromne białe tło, które jest przedłużeniem ściany). Powiem wam, że jestem zachwycona!

Dziewczyny przygotowały różne stylizacje, poza tym znalazłyśmy w studio mnóstwo fajnych krzeseł, które wykorzystałyśmy do zdjęć. Wykorzystałyśmy też do kilku zdjęć światło studyjne. Ogrom możliwości, no i ta przestrzeń! Już nie mogę doczekać się kolejnej sesji w tym miejscu. 

Zdjęcia wykonałyśmy w Lublinie, więc jeśli jesteś z Lublina lub okolic i poszukujesz fotografa do sesji kobiecej lub biznesowej, to zgłaszam się! 






















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz