Strony1

sobota, 30 stycznia 2016

Sesja zdjęciowa #8


Cześć!
       Za oknem zimna, a ja wrzucam sesję wykonaną na początku września. Pamiętam, że zdjęcia w deszczu, kolorową parasolką i kaloszami marzyły mi się od dawna. Kiedy już nadarzyła się okazja, trochę narzekałam...


      Po kilkunastu zdjęciach zaczęłam powątpiewać, ze ta sesja się uda. Zdjęcia, które planowałam (np. odbicia w kałużach) kompletnie nie wyszły. Chciałam już wracać, ale dziewczyny mnie powstrzymały. Zrobiłyśmy 120 zdjęć, a ja chciałam wszystkie od razu usunąć. Po powrocie okazało się jednak, że są niezwykłe! Jedna z lepszych sesji :)

       Pozowała jak zwykle moja siostra Iga. Dodatkowo, na paru zdjęciach znajdziecie Ilonkę, która zwykle pomaga mi w przygotowaniach do sesji, oraz mojego brata Sylwka.

















2 komentarze:

  1. Piękne! <3 Zdradzisz mi jak zrobiłaś to pierwsze zdjęcie? ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie robione pod słońce. Uwielbiam takie. Potem wystarczy trochę podkręcić kolory, żeby kontury sylwetki były wyraźne :)

    OdpowiedzUsuń