Strony1

sobota, 4 czerwca 2016

Sesja zdjęciowa #24

Pozowała Ola Pastuszka

Cześć!
       Z Olą umawiałyśmy się już od dłuższego czasu. Sesja jest taka śliczna! Ola nie miała zbyt dużego doświadczenia przed aparatem, ale zachowała się jak profesjonalistka. Ostatnie zdjęcia nie wymagały już w ogóle moich podpowiedzi. Sama wiedziała jak wygląda najlepiej. Mogłam ustawić aparat i sobie pójść i tak zdjęcia wyszłyby świetne. :)
       Nie miałyśmy ustalonego miejsca na sesje, ale pomyślałam że mam ochotę na jakąś łąkę, podmokłe tereny. Wybrałyśmy okolice Rzeczniowa. Chciałam trochę jeszcze podtrzymać wiosenny klimat, więc zrobiłyśmy wianek ze stokrotek i uzbierałyśmy dużo bzów! Wyszło cudnie, oglądajcie. :)
































3 komentarze:

  1. Świtne zdjęcia ! widać duże zaangażowanie i ten kosz z bzem! *_*

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/chinczyki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja wyszła naprawdę pięknie!

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia mi się mega podobają :D ^^

    OdpowiedzUsuń