Strony1

niedziela, 19 czerwca 2016

Teraz my! Nasza przyszłość w naszych rękach.

       Przepraszam, że nic nie dodawałam ostatnio. Jestem w trzeciej klasie gimnazjum, koniec roku się zbliża i mam mnóstwo rzeczy na głowie. Między innymi dołączyłam do projektu ,,Nie mogę zrobić wszystkiego, ale mogę zrobić COŚ - nasza przyszłość w naszych rękach". W naszym projekcie chodziło głównie o to, jak poradzimy sobie w przyszłości. Robiliśmy mnóstwo ciekawych rzeczy związanych z odpowiedzialnym wejściem w dorosłość. Załatwialiśmy papierkową robotę w urzędach, byliśmy w najbogatszej firmie w kraju - Kulczyk Foundation. Najważniejszy dla mnie był jednak film, który miał opowiadać o naszych marzeniach. Zapraszam do obejrzenia. :)



       Zapytacie jak wrażenia, czy nie było nudno? Nie było! Cieszę się, że dołączyłam do tego projektu. To kolejny film mojego autorstwa, który tak bardzo mi się podoba. Niedawno odbyła się gala zakończeniowa, na której była premiera filmu. Wszyscy poszliśmy do kina i oglądaliśmy nasze dzieło. Wspaniałe uczucie, kiedy ludzie oglądają, zachwycają się i śmieją. Film wywołuje w oglądających jakieś uczucia i to cieszy mnie najbardziej.
       Na gali oprócz premiery filmu prezentowaliśmy jeszcze jedno dzieło naszego projektu, w którym też mam swój drobny udział. Wydaliśmy publikację z wypowiedziami absolwentów naszej szkoły o tym, jak potoczyło się ich dorosłe życie. Jaki jest mój wkład w tę książkę? Oprócz tego, że pomagałam zbierać wywiady, poprawiać wypowiedzi, MOJE ZDJĘCIE POJAWIŁO SIĘ NA OKŁADCE!


       Całą sesję z tym zdjęciem możecie zobaczyć TUTAJ. Niedawno cieszyłam się, gdy zobaczyłam moje zdjęcie wydrukowane i powieszone w ramce na ścianie, a teraz mogę oglądać je na okładce książki! Publikacja została wydana w liczbie 200 egzemplarzy, a około 100 rozdaliśmy na gali. Tak się cieszę. Małymi kroczkami wspinam się w górę.
       Jutro pojawi się na blogu sesja Agaty, która czeka już 2 tygodnie. Zaczynam wakacje więc mam nadzieję na duuuużo sesji zdjęciowych. Piszcie do mnie, jeśli macie ochotę na zdjęcia. Przypominam, że są darmowe. Dawajcie łapki w górę pod filmem i subujcie, bo na pewno pojawi się tam więcej filmów. :D

Pozdrawiam 
Tomankowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz