Strony1

piątek, 24 czerwca 2016

Sesja zdjęciowa #25

Pozowała Agata Misztal

Cześć!
       Sesja z Agatą wreszcie na blogu! Agata długo czekała, aż przerobię jej zdjęcia, za co ją jeszcze raz przepraszam. Czerwiec był ciężkim miesiącem jeśli chodzi o szkołę. Na szczęście dziś skończyłam gimnazjum i mam wakacje, a co za tym idzie, mnóstwo sesji zdjęciowych. Już jutro wybieram się na jedną. Zapraszam na sesje, mam dużo wolnego czasu. :)
       Sesja wyszła dość spontanicznie. Najpierw planowałyśmy gdzieś pojechać, bo Agata zdała prawko.
W końcu postanowiłyśmy jednak pojechać rowerami do lasu. Było świetnie! Przegadałyśmy całą drogę.
Tą sesją rozpoczynam lato, a Agata otrzymuje tytuł Pierwszej Osoby Dorosłej Której Robiłam Zdjęcia
:D






















 


4 komentarze:

  1. Śliczna sesja i cudny wianek :) same robiłyście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne super zdjęcia, moje ulubione to chyba to z książką :D (to poziome, przedostatnie)

    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Mają w sobie ten klimat. :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://gwiaazdka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń