Strony1

środa, 17 sierpnia 2016

Sesja zdjęciowa #30

Pozowała Julia Jelonek 
Cześć!
      Przedstawiam wam dziś uroczą i energiczną Julkę. Sesja odbyła się nie daleko miejsca zamieszkania mojej modelki i trwała dwa dni! Wspólnie przygotowałyśmy kilka młodzieżowych stylizacji. Miejscem docelowym sesji były mury i ruiny m.in. starej szkoły, a w końcu weszłyśmy w pole kukurydzy, zrobiłyśmy zdjęcia na przystanku i w lesie. Bardzo miło wspominam naszą sesję, a szczególnie piękny zachód słońca. Dawno nie miałam takiego na zdjęciach. Pstryknęłam nawet kilka moich ulubionych zdjęć cieni na tle zachodu słońca.
       Zrobiłyśmy całkiem sporo zdjęć, było z czego wybierać. Ostatnio w 3 dni zrobiłam 556 zdjęć, więc jestem kilka postów do przodu. To już 30 sesja zdjęciowa. Niedługo planuję wrzucić post z dużą ilością zdjęć backstage'owych. Wyczekujcie, a teraz zapraszam do oglądania. :)


       




































3 komentarze:

  1. Wielkie WOW!����

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia, bardzo mi się podobają :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie --> sebastiankarcz.blogspot.com ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, ładna modeleczka :)

    Naprawdę niektóre zdjęcia sa bardzo inspirujące :))

    http://istotne.pl/boleslawiec/wiadomosc/CBi/wybierzcie-miss-intenautow-2016

    OdpowiedzUsuń