Strony1

środa, 28 marca 2018

Sesja zdjęciowa #77

Pozowała Aleksandra Pastuszka
Cześć!
       Zgadnijcie, która moja modelka jest najtwardsza i wytrzymuje wszystkie temperatury. Ola pozuje dla mnie już któryś raz i znowu przyszło nam się spotkać w bardzo chłodną pogodę. Mimo to, zawsze spełnia moje zachcianki i zakłada sukienki nawet do zdjęć w śniegu. Brawa dla niej! 
       Można powiedzieć, że wcale nie miało być tak zimno. Sesję w tej ślicznej, różowej sukience planowałyśmy już od jesieni. Tak się złożyło, że żadnej z nas nie pasowało. Ja byłam chora, Ola była chora albo po prostu nie miałyśmy czym dojechać. Kiedy spadł śnieg stwierdziłyśmy, ze nie ma co dłużej czekać i robimy zimowe fotki.
       Trafiło nam się cudowne, zimowe słoneczko! Tym razem spotkałyśmy się w parku. Taka atmosfera ciepłego, zimowego, niedzielnego popołudnia, prawda? Do tego chciałyśmy wykorzystać zalegające u mnie w szafce zimne ognie. W parku nie wyszło najlepiej, ale nadrobiłyśmy w domku. 
       Serdecznie pozdrawiamy chłopaków z auta, które zatrzymało się obok parku, aby nas poobserwować! Było nam niezmiernie miło. Mam nadzieję, że nie wyglądałyśmy jak wariatki. Po zdjęciach w parku poszłyśmy się ogrzać i zmienić stylizację. Tym razem główną rolę grał kocyk i czapka. Wyszły cieplutkie zdjęcia na tle zachodu słońca (choć słońce trochę nas strollowało i schowało się za chmury).
       Mam nadzieję, że więcej w tym roku nie zobaczycie u mnie zimowych zdjęć, bo chcę już wiosnę! Miłego oglądania!





































6 komentarzy:

  1. Zimowe fotki u Ciebie są cudowne!! Modelka ma wspaniałą urode ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Modelka bardzo źle wychodzi na zdjęciach widać że nieczęsto stworzona do tego, wygląda bardzo sztucznie ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie klimatyczne! O kurcze, tak mi się podobają. Zwłaszcza te z tym pięknym słońcem oświetlającym modelkę :D
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń