Strony1

czwartek, 27 września 2018

Chrzest - Mikołaj Kaczor

Pozował Mikołaj Kaczor z rodziną
Cześć! 
       Przyszedł czas na chrzcinowe fotki Mikołaja. Powiem szczerze, że nie mogłam się doczekać tego reportażu, ponieważ chciałam przetestować nowy obiektyw. Przeczuwałam, że 85mm to może być za dużo przy takich zdjęciach, ale chciałam to sprawdzić zanim zdecydowałam się na inny obiektyw. Teraz jestem szczęśliwą posiadaczką Sigmy art 35mm f/1.4 i już się nie mogę doczekać się kolejnych chrzcin, żeby ją przetestować. To dopiero będą fotki! Muszę też wspomnieć, że to były pierwsze chrzciny, na które nikt nie musiał mnie podwozić. Od teraz będę mobilnym fotografem. :D 
       Jak widać, ten chrzest będzie mi się kojarzył mega pozytywnie. Mikołaj grzecznie spał, nawet kiedy ksiądz polewał mu głowę wodą święconą. To chyba mój najmłodszy model! Po mszy udaliśmy się na poczęstunek do szkoły w Rzeczniowie. Na talerzach czekały serwetki ze zdjęciem Mikołaja. Uwielbiam takie detale. Świetnie wyglądają na zdjęciach. Oprócz niezliczonej ilości uśmiechów gości złapałam na zdjęciach też dzieciaki na placu zabaw, czyli wszystkie chrzcinowe zdjęcia odhaczone! 
       Dziękuję rodzince za możliwość udostępnienia zdjęć i życzę wszystkiego dobrego! Rodziców, którzy dopiero planują chrzciny, zapraszam do współpracy. 






































2 komentarze: