Strony1

niedziela, 23 września 2018

Sesja zdjęciowa #90

Pozowała Kornelia Strojny
Cześć!
       Miała być prosta sesja w ładnym miejscu, z jeszcze ładniejszą Kornelią, a wyszło znowu po mojemu. Nie to, żebym miała coś przeciwko (albo moja modelka). Pewnego wrześniowego popołudnia chciałyśmy się spotkać z Kornelią na fotki. Tego dnia trochę wcześniej padało, a i godzinę przed sesją szła na nas jakaś ciemna chmurka. Miałyśmy już odwoływać, ale stwierdziłyśmy, że zrobimy co możemy i będziemy uciekać. Głównym celem były żółte mimozy. Dużo ich w mojej miejscowości i co roku mam ochotę na sesję z nimi. Tym razem zamiast sukienki wybrałyśmy szarą bluzę. Wyszło fajnie, szczególnie przez to, że użyłam nowego obiektywu. Jestem zakochana w tym szkiełku!
       Kornelia miała też ze sobą sukienkę, więc zrobiłyśmy fotki też w innym miejscu. Pod sam koniec sesji zza ciemnej chmury wyszło piękne słoneczko i mamy dzięki temu cudne fotki z koszykiem jabłek. Ciężko było zdecydować się na jedno zdjęcie sesji!
       Dziś pierwszy dzień kalendarzowej jesieni, więc zapraszam na jesienne sesje zdjęciowe. Dopóki pogoda dopisuje musimy jeszcze trochę pofocić. Wiosną czeka mnie matura, więc ciężko będzie o jakieś sesje zdjęciowe. Mam nadzieję, że zdjęcia Kornelii to wystarczająca zachęta! 





































4 komentarze:

  1. wow, wow, wow ! Przepiękne zdjęcia, a Kornelia śliczna dziewczyna :) Bardzo fotogeniczna! Wspaniała sesja! Brawo Olu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, śliczną miałam modelkę. <3

    OdpowiedzUsuń