Strony1

czwartek, 20 września 2018

Pogrzeb żołnierzy 12. Dywizji Piechoty Wojska Polskiego w Grabowcu



Cześć!
       Kilka dni temu (8 września 2018r.) w Grabowcu odbyła się ceremonia pogrzebowa żołnierzy 12. Dywizji Piechoty Wojska Polskiego poległych 9 września 1939 roku w Bitwie pod Iłżą. Od jakiegoś czasu Biuro Upamiętniania Walk i Męczeństwa IPN prowadziło prace ekshumacyjne w Lesie Aleksandrowskim i na cmentarzu parafii św. Mikołaja w Grabowcu. Odnalezione szczątki zostały złożone w mogile na grabowieckim cmentarzu. To była dość duża uroczystość. Przybyło wielu ważnych gości, dużo żołnierzy i pocztów sztandarowych. Ja miałam przyjemność obserwować całe to wydarzenie z bardzo bliska, bo zza mojego aparatu. Mogę powiedzieć, że oglądałam to również z lotu ptaka, bo nagrywałam uroczystość także z drona. Tutaj wstawiam tylko zdjęcia, ale nagrywałam też filmiki. Film będzie można obejrzeć w osobnym poście.
       Cieszę się, że mogę robić zdjęcia na takich uroczystościach, ponieważ czuję, że moja twórczość jest traktowana poważnie. Lubię robić reportaże, a zwłaszcza na tak ważnych wydarzeniach. Mam nadzieję, że taka bardziej patriotyczna tematyka przypadnie wam do gustu. Miłego oglądania!
       






























2 komentarze:

  1. Bardzo dobre zdjęcia :) Czy zakupiłaś jakiś nowy obiektyw? :) Zdjęcia z drona mega fajne ! Można wiedzieć jaki to dron? Pozdrawiam, Łukasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam nowy obiektyw 85mm 1.8 i używałam go tu na kilku zdjęciach. Dron to DJI Phantom 3 Porfessional, a więcej przeczytasz tutaj: http://tomankowaphotos.blogspot.com/p/dron.html :)

      Usuń