Strony1

czwartek, 24 października 2019

Sesja zdjęciowa #110

Pozowała Natalia Zimak

Cześć!
Miałam chwilę przerwy od blogowania, ale bardzo miło jest tutaj wrócić. Praktycznie nic nie wrzucałam, bo skupiłam się na robieniu zdjęć. Październik to ostatnie przyjęcia okolicznościowe w sezonie, więc każdy weekend był dla mnie pracowity. Teraz nadchodzą tygodnie przeróbki, więc pora na mobilizację.

Dzisiaj natomiast pokazuję przyjemną sesję studyjną z Natalią Zimak. Jest to nasza druga sesja zdjęciowa i cieszę się, że tym razem moja modelka zdecydowała się na publikację. Taka ładna dziewczyna musi być pokazana publicznie! 

Na sesję umawiałyśmy się już kilka miesięcy temu, ale znalazłyśmy na nią czas dopiero we wrześniu. Powiem szczerze, że byłam troszkę zestresowana, bo nie miałam w głowie planu, konkretnych kadrów. Wiedziałyśmy jakich rekwizytów chcemy użyć, ale w sumie wyszło bardzo spontanicznie. Wymyślałyśmy pozy na bieżąco. Sporo pomysłów pominęłyśmy, ale nie żałuję, bo mamy tu naprawdę fajne kadry.

Wystarczyły trzy tygodnie przerwy od fotek, a ja już się bardzo stęskniłam. Ostatnio sporo też moich planów nie doszło do skutku, więc np. nadal nie zrobiłam w tym roku jesiennej sesji zdjęciowej. Muszę sobie to jakoś wynagrodzić, więc zapraszam na sesje zdjęciowe! Wiem, że Natalia jest zadowolona. Ciekawa jestem jak spodoba się wam.
























Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz