Strony1

czwartek, 31 października 2019

Sesja zdjęciowa #111 dla MISZ MASZ by Aleksandra Paprocka

 Pozowała Karolina Paprocka
Cześć!
Dzisiaj Halloween, ale mam nadzieję, że nie będzie aż tak strasznie, bo wrzucam właśnie efekty współpracy z bardzo fajnymi babeczkami! Spotkałyśmy się niedawno z Karoliną i Olą na zdjęciach dla marki odzieżowej MISZ MASZ. Robiłyśmy sesję promującą dwie nowe spódnice. Sprawdźmy czy czujecie się zachęceni!

Umówiłyśmy się na typowo miejską sesję zdjęciową. Szukaliśmy fajnych miejsc na zdjęcia w Radomiu i nawet nam się udało. Pogoda nas nie rozpieszczała, nawet trochę padało. Biegałyśmy nawet chwilkę po sklepach, żeby znaleźć przezroczystą parasolkę. Niestety nie udało się, więc po prostu robiłyśmy zdjęcia w chwilach, gdy nie padało.

Ola przywiozła ze sobą dwie spódnice, więc zrobiłyśmy zdjęcia dwóch stylizacji. Zdjęcia w biało-czarnej spódnicy  zrobiłyśmy przy ładnie oszklonym budynku. W oknach odbijał się fajny, niebieski kolor, który pasuje do ciepłej, już jesiennej tonacji otoczenia. Tiulowa spódnica miała swoje 5 minut na ulicy Żeromskiego. Tutaj najbardziej podobają mi się zdjęcia z czerwonym napisem bar.

Jak już pisałam, trafiły mi się do współpracy bardzo fajne i fotogeniczne dziewczyny. Pomimo słabego światła i brzydkiej pogody, sesja zleciała bardzo przyjemnie. Jeśli chodzi o spódnice, to ja za wiele o nich nie opowiem. Ola z pewnością zrobi to lepiej więc odsyłam was na jej stronę na facebook'u i instagrama. Ja jestem zadowolona z efektów, mam nadzieję, że wy też będziecie. Miłego oglądania!

MISZ MASZ by Aleksandra Paprocka - strona na facebook'u

MISZ MASZ by Aleksandra Paprocka - instagram




 
















 








Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz