Strony1

poniedziałek, 2 grudnia 2019

Sesja zdjęciowa #112

Pozowała Angelika Góraj

Cześć!
Weekend sesji świątecznych już za mną, mamy 2 grudnia, więc oficjalnie otwieram sezon świąteczny na moim blogu. Od teraz do końca roku znajdziecie tu mnóstwo cieplutkich, świątecznych fotek. Zanim jednak pochwalę się weekendowymi fotkami, wrzucam sesję Angeliki, która jest w połowie świąteczna.

Angelika otrzymała tę sesję w prezencie. Voucher dostała jakiś czas temu, ale dopiero teraz umówiłyśmy się na sesję. Wymyśliłyśmy już delikatnie świąteczne tło z lampkami i tak mi się spodobało, że zostało na dłużej! Angelika ma super zdjęcia, a ja miałam dobrą okazję do pokazania wam tego tła trochę wcześniej. 

Światełka to magia! Trochę się z nimi zaczęłam lubić. Złoto-czerwone tło + czerwone sukienki i duuuże swetry robią klimat. Do tego śliczna dziewczyna i uzdolniona makijażystka Marlena! Podoba się? 

Tak jak spamowałam świątecznymi sesjami na instastory, tak też będę spamować nimi tutaj. Mam nadzieję, że do świąt nie będziecie mieli dość. Miłego, grudniowego wieczoru! 

























Moja strona na Facebooku:
Makijaż wykonała Marlena Pałka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz