Strony1

czwartek, 5 grudnia 2019

Świąteczna sesja zdjęciowa #113

Pozowała Faustyna Kwiatkowska

Cześć!
Większość z was zdecydowała na instastory, że chcecie oddzielny post z każdej sesji zdjęciowej. Przygotujcie się zatem na bardzo świąteczny grudzień! Róbcie kawę z bita śmietaną i piankami, odpalajcie Last Christmas i zapraszam do oglądania.

Pierwszą sesją, jaką zrobiłam w ten sesjowy weekend były zdjęcia z Faustyną. Cieszę się, że zdecydowała się na fotki, bo była to dla mnie dobra rozgrzewka. Przed swoim obiektywem najczęściej mam młode, śliczne dziewczyny i można powiedzieć, że w takiej fotografii się specjalizuję. Większość moich klientów w tym roku to rodziny i dzieci, więc Faustyna fajnie rozpoczęła mój maraton.

Złoto-czerwone tło było docelowo tłem do zdjęć portretowych, więc zaczęliśmy od niego. Moja modelka przygotowała kilka fajnych sukienek, sweterków, koszulek, tak jak na przykład ta z Kevinem. Musiałam to zdjęcie wrzucić jako zdjęcie sesji, wybaczcie! :D

Faustyna zdecydowała się też na zdjęcia na białym tle i myślę, że to był dobry pomysł. Błyszczący strój, białe tło wyglądają świetnie w połączeniu z czerwoną szminką. Muszę napisać też o ślicznym uśmiechu dziewczyny, bo się zakochałam. Nie jeden z nas chciałby tak dobrze wyglądać na zdjęciach z szerokim uśmiechem.

Widziałam, że zdjęcie na stronie bardzo wam się spodobało. Mam nadzieję, że reszta sesji będzie jeszcze lepiej odebrana. Do następnej świątecznej sesji. Buziaki! 

















Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz