Strony1

środa, 11 grudnia 2019

Świąteczna sesja zdjęciowa #114


Cześć!
Ja już oficjalnie zakończyłam pracę nad świątecznymi sesjami. Mogę się teraz już tylko chwalić efektami i czekać aż wydrukowane fotki zostaną do mnie dostarczone. Już się nie mogę doczekać, aż je zobaczę, chociaż przecież wszystkie rozdam klientom. Jedną z rodzinek, która otrzyma ode mnie część odbitek, jest właśnie ta ze zdjęcia.

Myślałam, że sześc osób na tym moim skromnym tle to będzie wyzwanie, ale wyszło bardzo fajnie. Co prawda wszyscy musieli się trochę poprzytulać, żeby się zmieścić, ale to chyba zaleta sesji zdjęciowej, prawda? ;)
Mamy tutaj aż trzy pokolenia na jednym zdjęciu. To jest super! Pozowali dziadkowie z wnuczkami, rodzice z dziećmi no i same dzieciaki. Myślę, że właśnie tak powinny wyglądać te sesje - rodzina, przytulanki, zabawa, uśmiechy i trochę ciasteczek. Pozdrawiam serdecznie całą rodzinkę i zapraszam do oglądania!


























Moja strona na Facebooku:

2 komentarze: