Strony1

wtorek, 17 grudnia 2019

Świąteczna sesja zdjęciowa #116

Pozowały Maja i Karolina Pastuszka

Cześć!
Większość klientów, którzy odwiedzili mnie na sesjach świątecznych, to rodziny z małymi dziećmi. Dzisiaj pokażę wam jednak genialne zdjęcia dwóch pięknych kobietek w bardzo świątecznym i cieplutkim klimacie.

Miałam przyjemność fotografować przyjęcie komunijne Mai (KLIK), więc znałyśmy się z dziewczynami przed sesją. Właśnie od tych zdjęć zaczęłam drugi, trudniejszy dzień zdjęciowy, więc start w znajomym gronie był dobrym początkiem. W tym miejscu muszę ponownie wyróżnić mojego kota, który ma ewidentne parcie na szkło i zawsze jak robię sesję w studiu przychodzi i rozkłada się na tle. Tym razem odwiedził nas już na pierwszej sesji zdjęciowej. 

Dziewczyny miały zdjęcia głównie na białej scenerii, ale zrobiłyśmy też kilka fotek na czerwonym tle do portretów. Najpierw były eleganckie, czerwone sukienki, potem słodziutkie sweterki. Wszystkiemu towarzyszyły uśmiechy i buziaki. Cudnie, nie? 

Zdjęcia mama-córka są bardzo popularne i wszyscy lubimy je oglądać. Jak podobają wam się te? Życzę miłego oglądania i przypominam, że do świąt zostało tylko 8 dni! 






















Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz