Strony1

sobota, 28 grudnia 2019

Świąteczna sesja zdjęciowa #119

Pozowali Cukierscy

Cześć!
Tak jak mówiłam, u mnie święta nie kończą się tak szybko. Pozostaniemy w takim klimacie jeszcze przez najbliższe kilka dni, chociaż to już ostatnia świąteczna sesja zdjęciowa. Na koniec maratonu tych świątecznych fotek wrzucam zdjęcia przesympatycznego rodzeństwa.

Wszyscy chcemy, aby nasze dzieci patrzyły w obiektyw z uśmiechem. Młodsze maluszki damy radę zainteresować grzechotką lub śpiewaniem jakiejś piosenki dla dzieci. Jak zainteresować starszych? Ta trójka poradziła sobie świetnie. Najmłodszy chłopiec początkowo nie był w humorze, więc starsze rodzeństwo super pomagało mi go rozbawić. No i udało się. Mamy śliczny uśmiech na zdjęciu,
a i starsza siostra i brat świetnie wyszli. Na kilku zdjęciach załapała się nawet mama tych słodziaków. Pozdrawiam serdecznie! 

Jakie wnioski ze świątecznych sesji zdjęciowych? 
  • Jeśli wszystko idzie zgodnie z planem, to godzina wystarczy na zrobienie takiej mini sesji. Generalnie kończyłyśmy zdjęcia po 40 minutach i miałyśmy czas na przygotowanie się do kolejnych zdjęć.
  • Ciasteczka i grzechotki to przedmioty obowiązkowe. Dzięki temu nawet najbardziej energiczne i żywiołowe dzieciaki siedziały grzecznie kilka minut. 
  • Nie da się ogarnąć tego bez pomocnika. Moja przyjaciółka była tego dnia moją sekretarką, skarbnikiem, nianią, a nawet baristą. Muszę jej z tego miejsca podziękować, bo bez niej nie mogłabym się skupić 100% na zdjęciach, tylko biegałabym zestresowana.
  • Jeden weekend to za mało. Dostałam sporo pytań, czy da radę zrobić jeszcze świąteczne zdjęcia przed świętami. Następnym razem przygotuję trochę więcej terminów, rozłożę to na kilka dni.
Dziękuję wszystkim, którzy zaufali mi i zdecydowali się na sesję świąteczną nie wiedząc jak będą wyglądały zdjęcia. Robiłam taki projekt po raz pierwszy, więc nie miałam przykładowych fotek. Myślę jednak, że ci, którzy się zdecydowali, nie żałują, bo zdjęcia mi samej bardzo się podobają. Jeśli będę organizowała coś takiego jeszcze raz, na pewno będziecie poinformowani wcześniej.

Dziękuję rodzince za pozwolenie na udostępnienie tych zdjęć i zapraszam do oglądania ostatniej
z organizowanej przeze mnie mini sesji świątecznych.





















Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz