Strony1

niedziela, 2 lutego 2020

Chrzest Święty - Hania Gołda

Pozowała Hania Gołda z rodziną
Cześć!

Czy zdjęcia z chrzcin was nudzą? Myślę że większość moich odbiorców woli oglądać zdjęcia z sesji, ale odkąd używam PS i LR  to moje zdjęcia trochę się zmieniły. Teraz sama chętniej przeglądam swoje ostatnie prace. Dzisiaj wrzucam chrzest święty Hani, który naprawdę przyjemnie się ogląda.

Tak wygląda reportaż z chrzcin bez przygotowań. Myślę że nic straconego. Kilka ciekawych detali udało się złapać podczas mszy świętej. Pierwszy raz pracowałam też w kościele w Lipsku i to w dodatku podczas mszy, gdzie były dwa inne chrzty i jeszcze jeden fotograf. Mam nadzieję że nie weszłam w żadne zdjęcie. :D 

Hania jest moją małą modelką. Co miesiąc robimy razem zdjęcia, na których widać jak rośnie nam ta śliczna kobietka. Efektami pochwalę się w ostatnim miesiącu. Teraz możecie obejrzeć kilkanaście zdjęć z mszy św. i przyjęcia. Zapraszam do oglądania! 
































Moja strona na Facebooku:

2 komentarze: