Strony1

środa, 12 lutego 2020

Backstage z okazji 120 sesji zdjęciowej!



Cześć!
Mam wrażenie, że coraz mniej u mnie tego backstage'a. Częściej jestem na sesjach sama, skupiam się bardziej na aparacie niż na telefonie. Mogę powiedzieć tylko tyle, że na sesjach wymagających raczej mam ze sobą pomocników i te sesje są zawsze uwieczniane. W tym backstage'u znajdziecie np. zdjęcia z projektu 'Moje miejsce" lub sesji świątecznych, które potrzebowały sporych przygotowań.

Stworzenie tego posta zajmuje mi zawsze trochę czasu i nigdy nie chce mi się zacząć. Wiem jednak, że lubicie te fotki i nie będę rezygnować z robienia tego posta. Tym razem ułatwiłam sobie troszkę pracę łącząc niektóre fotki w kolarze, ale wy nawet nie odczujecie tej zmiany. ;)

Co mogę powiedzieć o tych kolejnych 20 sesjach? Są to zdjęcie zrobione od maja do stycznia. Zazwyczaj 20 sesji to rok, tutaj pół roku. To dlatego, że rozbiłam sesje świąteczne na pojedyncze posty. Co więcej się zmieniło? Program do przeróbki zdjęć. Może tutaj nie widać dokładnie w którym miejscu go zmieniłam, ale ja wiem, że od tego czasu zdjęcia są lepsze.

Czekam, aż znowu będzie zielono. Już mi brakuje sesji plenerowych. Was już też trochę zanudziłam fotkami ze studia. No cóż, taki mamy klimat. Zapraszam was zatem do wspominania ze mną tych ciepłych dni. Pamiętajcie, że klikając na główne zdjęcie lub tytuł sesji możecie obejrzeć całą sesję. Miłego wspominania! 











































Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz