Strony1

niedziela, 17 maja 2020

Sesja zdjęciowa #128

Pozowali Ania, Marysia, Tosia i Wojtek Kaczor

Cześć!
Trochę już późno, ale obiecałam, że wrzucę, to wrzucę. Kolejna tegoroczna, wiosenna sesja zdjęciowa. W tym roku najchętniej wybieracie rzepak, ale nie dziwię się. Jest go w tym roku tak dużo, że szkoda by było w niego nie wskoczyć na chociaż jedną fotkę. Tak właśnie zrobiliśmy z rodzeństwem, które pozowało dla mnie tym razem.

Dziewczyny napisały do mnie, żebyśmy zrobiły zdjęcia, na których nareszcie będzie cała czwórka. Wybrałyśmy dwa miejsca: kwitnący sad i rzepak, więc obecny must have. Wszędzie już sady zaczynały przekwitać, ale mi udało się znaleźć jeden, niepodcinany, gdzie kwiatów było jeszcze dużo. Po drodze zrobiliśmy fotki w rzepaku i przy drzewku znalezionym przez Wojtka. Sółonko super zaświeciło i mamy śliczne fotki o zachodzie słońca!

Wydaje się że ciężko jest zrobić sesję pozowaną dla 4 osób w różnym wieku, ale chyba nieźle nam poszło? Zawsze dobieram jakiś motyw, żeby sesja to nie było zwykłe stanie przy drzewkach, więc tym razem pograliśmy trochę w monopoly. Pikniki ostatnio też w modzie, więc i tutaj posiedzieliśmy trochę na kocyku. Było trochę przytulanek, łaskotek, podskoków i oczywiście 'kto dostał najwięcej kasy przy rozkładaniu monopoly do zdjęć'. Jak dla mnie super!

Taka sesja to super pamiątka. Wszyscy razem, dużo uśmiechów, ale każdy załapał się też na kilka portretów. Fajnie z wami było, pozdrawiam cieplutko i zapraszam do oglądania.   





































Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz