Strony1

poniedziałek, 11 maja 2020

Sesja zdjęciowa #127

Pozowała Wiktoria Kowalczyk 
Cześć!
W tym roku zrobiłam piękne zdjęcia w kwitnących sadach. Tym razem miałam czas i kilka wieczorów pod rząd spędziłam na sesjach. Zaczęłam od zdjęć z uroczą Wiktorią. Żadnej skomplikowanej scenerii, tylko miednica i trochę uśmiechów.

Na początku moja modelka była nieśmiała,dopiero  jak zrobiłyśmy razem zdjęcie aparatem to trochę się rozkręciła. Na końcu sesji okazało się, że niezłe z niej ziółko. Mało tutaj takich zdjęć pozowanych, bardziej starałam się uchwycić małą w zabawie.

Kilka godzin wcześniej obczaiłam z siostrą piękne miejscówki z kwiatami. Wykorzystałyśmy je w tej sesji i w kolejnych. Jak jest sezon to trzeba korzystać. Mama Wiktorii przygotowała nam super stylizacje dla modelki. Jestem fanką tiulowych spódniczek! Wiktoria w końcu dobrze się bawiła i  sesja wyszła taka słodziutka! 

Teraz już końcówka kwitnących drzewek, ale zaczynają się bzy, więc jeszcze jest szansa na takie wiosenne fotki. Zapraszam na sesje, dopóki jest ładna pogoda i mam nadzieję, że fotki Wiktorii się wam spodobają. Spokojnego popołudnia!

+









































Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz