Strony1

poniedziałek, 4 maja 2020

Ślub kościelny - Ela i Paweł

Ela & Paweł
Cześć!
Podobno każdy czas jest dobry na miłość. Moim zdaniem teraz jest nawet lepszy niż zwykle. Przez tę całą kwarantannę mamy więcej czasu dla swoich bliskich. Większość par, które chciały pobrać się w kwietniu lub maju, zmuszone były przenieść swoje ceremonie. Są też pary, które zdecydowały pobrać się w małym rodzinnym gronie. Popieram ten pomysł, takie uroczystości są osobiste i urocze.

Ela i Paweł poprosili mnie o zdjęcia w ostatnim momencie, żeby z uroczystości pozostała jakakolwiek pamiątka. Fotografowałam tylko ceremonię, ale i tak powstała z tego fajna pamiątka. Taki piękny kościół znajduje się w Krępie Kościelnej. Byłam tam pierwszy raz i bardzo podoba mi się wnętrze. Gospodarz również bardzo miły. Obecna była tylko najbliższa rodzina, więc atmosfera była luźna i wszyscy czuli się swobodnie.

Powoli stawiam kolejne kroczki w fotografii ślubnej. Czuję, że to duża odpowiedzialność i podczas takich ceremonii bardzo się staram, żeby nowożeńcy mieli piękną pamiątkę. Tutaj np. obróbka 140 zdjęć zajęła mi aż 4 dni intensywnej pracy. Myślę, że efekty wynagradzają te robotę. Ciekawa jestem czy wam też podobają się takie ślubne zdjęcia. 

Dziękuję młodym za zaufanie i życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! Zapraszam do oglądania.










































Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz