Strony1

piątek, 8 maja 2020

Sesja zdjęciowa #126


Pozowała Iga Tomanek

Cześć!
Nadszedł czas na wiosenne sesje zdjęciowe 2020! Już myślałam, że kolejny raz przegapię kwitnące sady przez pandemię (w tamtym roku miałam maturę). Od 20 kwietnia fotografowie mogą robić sesje plenerowe, więc pojechałam z siostrą do lasu na zdjęcia i symbolicznie zdjęłyśmy maseczkę. Dodatkowo spełniłam swój pomysł ze zdjęciami, gdzie modelka swobodnie leży na ściółce leśnej. Okazuje się, że najodważniejszą modelkę miałam pod nosem.

Do tych którzy patrzą na te zdjęcia i widzą kleszcze, pajączki i inne leśne robaczki: żadna modelka nie ucierpiała przy tworzeniu tych zdjęć! Wiem, że nie każdy podjąłby się takiej sesji, bo kleszcze są naprawdę niebezpieczne, a w końcu Iga chodziła boso i leżała z włosami na ściółce. Chroniłyśmy się preparatem na kleszcze i komary, a w nagrodę moja siostra dostała pyszną kolację. :

Motyw maseczki nadal aktualny, ale na szczęście do zdjęć można ją zdjąć, więc reszta zdjęć już jest naturalna. Myślę, że to będzie odpowiednie upamiętnienie obecnych czasów. Zrobiła nam się z tego fajna wiosenna sesja. Iga biegała boso po lesie w lekkiej sukience, która zresztą czekała na swoją kolej już dłuższy czas. Kupiłam ją kiedyś w lumpeksie i potem żałowałam, bo jest przezroczysta i źle skrojona. Okazało się, że wystarczy ją odpowiednio podpiąć i założyć coś pod spód. 

Iga powiedziała, że zdjęcia tak jej się podobają, że nareszcie zmieni profilowe na fejsie. Myślę, że to najlepsza rekomendacja, bo mieszka z fotografem a już któryś rok ma tę samą fotę. :D To jest też jedna z tych sesji z Igą, gdzie przerobiłam ok. 80 zdjęć, a zazwyczaj sesje z nią są spontaniczne i krótkie. 

Tak zaczęłam wiosnę 2020 i do tej pory zrobiłam już kilka fajnych sesji. W tym roku zaleję was wiosennymi plenerami. Teraz jeszcze jest sezon na kwitnące sady, ale może ktoś już ma ochotę na sesje w lesie? :P Zapraszam do oglądania i komentowania!










 





 




 

 
 

 
 
 

 






















Moja strona na Facebooku:

2 komentarze: