Strony1

wtorek, 25 sierpnia 2020

Pierwsza Komunia Święta Martynki

Pozowała Martynka Gawlik z rodziną 

Cześć!
Mamy tutaj kolejny przykład pięknego reportażu i nie chcę chwalić samej siebie w tym miejscu. Po prostu cieszę się, że moje reportaże wyglądają teraz już tak jak lubię i wychodzi mi taki efekt jaki chciałabym osiągnąć! Rodzina Martynki też bardzo zadowolona ze zdjęć, więc ten reportaż mogę zaliczyć do jak najbardziej udanych.

Na przyjęcia komunijne jeżdżę dopiero od niedawna. Wiele osób uważa, że jeśli już w kościele jest fotograf to najważniejsze macie już za sobą. Zobaczcie teraz ile pięknych chwil na przyjęciu komunijnym byłoby pominiętych. Emocje i stresik po mszy świętej opadają i na przyjęciu uwieczniam same szczęśliwe, rodzinne chwile. 

Tutaj po raz pierwszy robiłam także zdjęcia z przygotowań do Komunii Świętej. Zawsze was namawiam do przygotowań, bo to taki mały rozpęd przed właściwą ceremonią. Szczególnie kiedy widzimy się po raz pierwszy. Mamy wtedy czas na luźną rozmowę, ustalenie szczegółów, na zrobienie fajnych rodzinnych fotek w domu i zdjęć detali (takich jak np. sukienka). 

Pierwszy raz robiłam również zdjęcia w Karczmie Saganek i powiem wam, że to bardzo przyjazne zdjęciowo miejsce. Ślicznie zagospodarowany ogród, gdzie można przy ładnej pogodzie zrobić piękne rodzinne fotki. W środku też jaśniutko i elegancko. Piękne warunki miałam, to i piękne zdjęcia wyszły. Oby więcej tylko takich reportaży! Zapraszam do oglądania. <3



































 

Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz