Strony1

niedziela, 6 września 2020

18stka - Julia Rutkowska

Pozowała Julia Rutkowska z gośćmi

Cześć!
W tym roku mamy trochę mniej imprez, więc jest to chyba moja pierwsza osiemnastka w tym roku. Z Julki urodzinami jednak się udało. Cieszę się, że moja solenizantka pozwoliła na publikację, bo to może być jedyna 18stka w tym roku!

Pierwszy raz robiłam zdjęcia w OSP Marianów. Remiza całkiem fajna, otoczenie dookoła też przyjemne. Wiadomo, że jak to w remizie, warunki oświetleniowe nie są wymarzone. Wydaje mi się, że wyszło jednak całkiem nieźle! Wszystkie najważniejsze momenty pięknie uwiecznione, dużo zdjęć tańczących par i bawiących się za stołem gości. No i uwielbiam te fotki z tortem!

Z Julką byłam umówiona już od dawna. Cieszę się, że wszystko się udało i mam nadzieję, że solenizantka dobrze się bawiła. Nie muszę już nic więcej dodawać. Wszystko opowiedzą wam zdjęcia. Pozdrawiam wszystkich gości i zapraszam do oglądania.








































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz