Strony1

piątek, 11 września 2020

Pierwsze urodziny Marcela #137

Pozował Marcel
Cześć!

Wreszcie mogę wam pokazać tę cudną sesję roczkową! Ostatnio coraz częściej decydujecie się na fotki w studiu i w plenerze, tak było i tutaj. Cieszę się, bo nareszcie zrobiłam moją wymarzoną kąpiel z owocami. Po za tym zrobiłam piękną, urodzinową scenkę na nowym tle w studiu, więc jest co oglądać.

Po raz kolejny przydała się moja ukochana miednica. Tym razem nalaliśmy do niej cieplutkiej wody i wrzuciliśmy same pyszności. Idealny motyw na wakacyjną sesję zdjęciową! Na pewno w internecie znajdziecie już takie bobasy w kąpieli, ale jest wiele różnych opcji do zrobienia takich zdjęć, więc każda sesja będzie inna. Jeśli znajdzie się jakiś mały, lubiący się chlapać model, to następnym razem robimy kąpiel z kwiatami!

Druga część sesji zdjęciowe odbyła się w moim domowym studio. Stworzyłam prostą scenkę z niebieskimi i białymi elementami. Pierwszy raz widzicie tło z białymi deskami i pierwszy raz widzicie także napis rok. Na zdjęciach możecie zobaczyć też balony, mój ukochany talerz z Kik'a, białe podkładki na stół, ręcznie wykonane krzesełko i kilka zabawek. Fajnie wyszło, prawda?

Jeśli już mówię o rekwizytach, to wypadałoby was zaprosić do obejrzenia jutrzejszego filmiku z Wakacyjnych Warsztatów Fotograficznych. Będę mówiła właśnie o tym skąd brać, jak zrobić rekwizyty do sesji i o tym jakie przydają mi się najczęściej. Filmik znajdziecie klikając w poniższy link. Premiera jutro o 17:00. 


Życzę wam udanego weekendu z ostatnimi chwilami lata. Miłego oglądania!

























 

Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz