Strony1

wtorek, 22 września 2020

Komunijna sesja zdjęciowa #138

Pozowali Oliwia i Wojtek

Cześć!
W tym roku wszystkie majowe komunie przełożyły się na sierpień i wrzesień, więc u mnie sezon tak naprawdę jeszcze trwa. Niektórym udało się przełożyć przyjęcie i zarezerwować salę w sierpniu, inni robili przyjęcia u siebie w domu lub na podwórku. Jeszcze inni zamiast reportażu z przyjęcia komunijnego zdecydowali się na sesję zdjęciową w innym dniu. Dlatego dzisiaj moja pierwsza sesja komunijna!

W dniu komunii wypadałoby siedzieć i zabawiać gości, więc na przyjęciach porywam tylko jubilatów na 10 minut, na kilka ładnych portretów w ogrodzie przed lokalem. Sesja zdjęciowa w innym dniu pozwala na zrobienie wymarzonych zdjęć i to nie tylko dla dziecka, które przyjęło pierwszą komunię świętą. Moja dzisiejsza modelka Oliwka pozowała z braciszkiem. Innego dnia dzieci też nie są jeszcze zmęczone tą całą komunijną otoczką. Na zdjęciach rodzinnych zwykle już trochę marudzą i chcą się przebrać z komunijnych strojów. Tutaj mieliśmy bańki i fajną zabawę!

Na początek pojechaliśmy w moją małą miejscówkę z polnymi kwiatami. Tam zrobiliśmy dziewczęce, komunijne fotki. Zbliżał się ładny zachód słońca, więc pojechaliśmy na polną dróżkę trochę poruszyć kurz. Mieliśmy cudowne światełko i dzieciaki tańczyły i wygłupiały się wśród tego kurzu i baniek. Takie słoneczko kojarzy mi się właśnie z ciepłą końcówką wakacji. A wam?

Cieszę się, że wreszcie przyszedł czas, żeby pokazać wam te fotki. Piękna sesja! Życzę miłego oglądania!


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz