Strony1

czwartek, 17 września 2020

Pierwsza Komunia Święta Patryka

Pozował Patryk Cukierski z rodziną

Cześć!
Mamy końcówkę sezonu i mam tyle pracy, że nawet nie pytajcie ile zalegam z obróbką zdjęć. Skupiłam się teraz na pracy i nie publikuję tutaj nic regularnie. Czas to zmienić, bo już mam w przygotowaniu przynajmniej 4 kolejne posty! To tak w skrócie, co u mnie. Teraz skupmy się na Komunii Patryka.

40 minutowy reportaż z przyjęcia komunijnego? Czemu nie! Byłam u Patryka tak tylko na chwilkę, bo tego dnia robiłam jeszcze inną komunię. Patryk z mamą i rodzeństwem byli u mnie na świątecznej sesji zdjęciowej, więc nie mogłam im odmówić! [KLIK] W te 40 minut zrobiłam prawie 100 zdjęć i tak jakby mamy pełny reportaż!

Zaliczyłam także nowy lokal. Byłam już w Bałtowie w Zajeździe pod Czarcią Stopką, ale jeszcze nie robiłam tutaj zdjęć. Spróbowałam także pyszności od pani Marty [Słodkości by M] i pięknego tortu pani Eli [Cód Miód Malina Lipsko] . Z takich atrakcji to muszę jeszcze chyba wymienić zielonego szampana dla dzieciaków, bo robił furorę! 

Coś mi się zdaje, że to przez ze sierpniowe i wrześniowe komunie ten sezon jest tak intensywny. Wszystko co miało być w maju przełożyło się na teraz lub przyszły rok. Mam nadzieję, że nie utonę w tych GB zdjęć. :D Ja wracam do pracy, a wam życzę miłego oglądania komunijnej relacji z przyjęcia Patryka! 

























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz