Strony1

piątek, 30 października 2020

Chrzest Święty Ignacego

Pozował Ignaś z rodziną
Cześć!

Powiem wam, że coraz ładniejsze mi te reportaże wychodzą. Sama cieszę się jak patrzę na te wszystkie zdjęcia, a od fotoksiążki z tego wydarzenia to już w ogóle nie mogłam się oderwać! Po za tym przyszalałam trochę z oddanymi fotkami - obiecałam 200 a oddałam chyba 320. :D To oznacza tylko, że trafił mi się bardzo fajny reportaż. 

Najpierw bawiliśmy się z Ignasiem troszkę na przygotowaniach. Zwróćcie uwagę, że ten maluszek cały czas jest uśmiechnięty. Chyba wiedział, że to był jego dzień i wszystkich nas zarażał tym uśmiechem.

Robiłam zdjęcia w swojej parafii i powiem wam, że ten nasz kościół to jest idealny do zdjęć! Potem Villa Verde w siennie, gdzie po remoncie też jest cudne światło. Z przyjęcia zapamiętałam też bardzo oryginalne upominki - lizaki z napisem Chrzest Święty Ignacy. Super, takiego prezentu jeszcze nie widziałam. Dzieciaki też były ucieszone, możecie zobaczyć na zdjęciach. Bardzo dobrze wspominam ten reportaż. 

Ja już tęsknię za takimi gorącymi popołudniami, jak tamtego dnia. Fotograficzny sezon dobiegł końca, teraz będzie troszkę luźniej. Ja powoli wracam (jak co roku w zimę) do studia. Do zobaczenia na sesjach zdjęciowych!










































 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz