Strony1

piątek, 9 października 2020

Chrzest święty Laury

Pozowała Laura z rodziną
Cześć!
Ostatnio praktycznie same komunie, więc dzisiaj wrzucam chrzest święty. Chrzcin w tym sezonie też już było trochę, chociaż nie mogłam wszystkich pokazać. Chętnie wrzucę wam coś nowego, bo to fajnie pokazuje jak cały czas moje zdjęcia się ulepszają, jak obróbka się zmienia, a ci, którzy zastanawiają się nad fotografem na swoją uroczystość, mogą mnie podglądać i wiedzą czego się spodziewać.

To był fajny chrzest. Dobrze się na nim czułam. Lubię robić zdjęcia w kościele w Rzeczniowie, tam zawsze wychodzą ładne fotki, no i proboszcz jest przemiły. Po ceremonii pojechaliśmy do domu weselnego Alicja w Kałkowie, w którym ostatnio robiłam już kilka reportaży. Za każdym razem robiłam jednak zdjęcia w innej sali, więc możecie obejrzeć tę salę z różnych stron. 

Laura okazała się być bardzo spokojną i uśmiechniętą dziewczynką! Tak się akurat tutaj złożyło, że Laura ma rówieśniczkę, u której tydzień później robiłam zdjęcia na chrzcie świętym. Miałam okazję poznać wcześniej moją małą bohaterkę kolejnego reportażu oraz jej rodzinę. Zawsze cieszy mnie to, kiedy zostaję w jakiejś rodzinie ,,na dłużej". 

Jeśli wy chcecie ze mną zostać na dłużej, to zapraszam na mojego instagrama [KLIK], na moją stronę na facebook'u [KLIK], a może nawet do obserwacji mojego bloga, którą znajdziecie tutaj, w panelu po prawej stronie. Dawno o tym wszystkim nie przypominałam. Dziękuję za waszą dotychczasową obecność i życzę miłego oglądania!





































 Mój Instagram:

2 komentarze:

  1. Super zdjęcia :) Świetnie wyglądaliście. Malutka ma piękną opaskę *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama zazdroszczę maluszkom tych świetnych opasek! Dzięki za opinię! <#

    OdpowiedzUsuń