Strony1

piątek, 2 października 2020

Sesja zdjęciowa #139

Pozowała Wiktoria i Hubert

Cześć!
U mnie jeszcze lato w pełni. Dopiero teraz przyszedł czas na dodawanie sierpniowych fotek. A w sierpniu u mnie same piękne kadry! Mam dla was dzisiaj przepiękny zachód słońca i debiut współpracy w firmą LovelyTutuShop! 

Sesja z Wiktorią i Hubertem przekładana była chyba ze dwa albo trzy razy, ale myślę, że tak miało być. Gdyby nie to, to nie miałabym okazji przetestować tiulowej spódniczki od LovelyTutu. Wszyscy chyba wiedzą, że jestem wielką fanką tiulu. Przy okazji filmiku o rekwizytach z Wakacyjnych Warsztatów Fotograficznych wspomniałam, że mam u siebie jakieś 14 tiulowych sukienek i spódniczek! Wiadomo, od przybytku głowa nie boli, a dla moich modelek będę wyszukiwała i kupowała kolejne tiulowe perełki! Oj chyba lubicie tiule tak samo jak ja, bo często decydujecie się właśnie na takie spódniczki.

Firma LovelyTutu przysłała mi tę spódniczkę jako pierwszą. Mi bardzo podoba się taki milutki tiul, a efekty zdjęć w spódniczce możecie obejrzeć właśnie tutaj. Wiktoria świetnie ją zaprezentowała, prawda? <3

Miały być piękne, lipcowe zboża i cicha, polna droga. Sesja przeniosła się na sierpień, więc na polach nie było już zbóż. Były za to piękne trawy i moje ulubione sierpniowe zachody słońca! Patrzcie tylko na te kolory, na to światło. Wymarzone warunki do sesji zdjęciowej! Zabraliśmy ze sobą walizkę i letni kapelusz. Mamy przesłodkie zdjęcia z Hubertem siedzącym w walizce, piękne fotki rodzeństwa i oczywiście taniec w kurzu i promieniach słońca. Kto już zazdrości? 

Zapraszam do oglądania tych zdjęć i wspominania tego ciepłego lata. Ależ to będą piękne wspomnienia! Niektóre fotki możecie zobaczyć na stronie sklepu Lovelytutu.pl, więc zapraszam was też tam. Miłego oglądania i udanego weekendu życzę!































2 komentarze: