Strony1

czwartek, 28 stycznia 2021

Sesja zdjęciowa #157

Pozowała Helenka z rodzicami
Cześć!

Nawet nie wiecie jak dumna jestem z tej sesji! Jak wiecie dopiero startuję z pozycjonowanymi sesjami noworodkowymi i każda sesja to dla mnie wyzwanie, ale jeśli wychodzą takie rzeczy to czuję się bardzo zmotywowana! Cieszę się z efektów tym bardziej, że była to sesja charytatywna.

Na facebooku zorganizowałam konkurs z okazji 1000 polubień na facebooku. Konkurs wygrała pani Ania i postanowiła przeznaczyć swoją wygraną na licytację charytatywną. Dowolną sesję zdjęciową z makijażem wylicytowali rodzice Helenki. 

Trochę czasu zajęło nam, żeby się spotkać. Początkowo miała to być sesja ciążowa, ale w końcu spotkaliśmy się na noworodkowej. Ja z tatą Helenki zajęłam się malutką, a mama relaksowała się na makijażu z Sylwią [KLIK]. 

Mamy tutaj same nowe rzeczy. Pierwszy raz widzicie te ubranka, łóżeczko, białe serducho, wianuszek, pióra, no wszystko. A co najważniejsze - wreszcie udała mi się pozycja w wiaderku! Ułożenie dziecka w tej pozycji jest jak na razie dla mnie najtrudniejsze, ale i najbardziej efektowne. Taka jestem z siebie dumna! Helenka z tym wianuszkiem wygląda tak słodko!

Praktyka i jeszcze raz praktyka! Dlatego zapraszam na sesje noworodkowe. Tego mi trzeba. Z każdą sesją idzie mi coraz lepiej i chcę się nadal rozwijać. Dziękuję rodzicom za zgodę na publikację cieszę się, że mogę się pochwalić takimi pięknymi zdjęciami!


































Tiulowa spódniczka - Lovely Tutu Shop
Mięciutkie serduszko - Many Evenings

Mój Instagram:


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz