Strony1

czwartek, 4 lutego 2021

Ślub Martyny i Dawida

Martyna & Dawid
Cześć!

O kurcze, ostatnio więcej u mnie ślubów niż chrzcin! Nie no, żartuję. Rzeczywiście miałam ostatnio kilka ślubów, ale nie jestem jeszcze na tyle dobra, żeby nazwać się fotografem ślubnym. To są tak naprawdę wciąż moje pierwsze reportaże tego typu. Za każdym razem staram się jak mogę, bo wiem jakie to ważne. Dzisiaj mam dla was ceremonię Martyny i Dawida, czyli ślub w Boże Narodzenie!

Od razu powiem wam, że ten ślub był dla mnie turbo trudny. Wiecie, latem świeci piękne słoneczko, jest zielono i cieplutko, a zimą jest zimno, ciemno i ponuro. Dodatkowo w święta oczywiście u nas nie ma szansy na śnieg, więc nie było to taki wyjątkowy, zimowy ślub jak sobie wyobrażamy. Dodatkowo w święta kościoły przystrojone są lampkami i bombkami. Zgadnijcie jaki kolor miały wszystkie ubrania i twarze gości, jeśli przy ołtarzu stały choinki z niebieskimi lampkami. Przywrócenie właściwych kolorów w tym przypadku było cholernie trudne, ale myślę, że jakoś sobie poradziłam. Podsumowując -  miałam piękną parę, cudowny kościół i bardzo trudne warunki.

Oczywiście nie wspominam tego ślubu źle. Gorsze warunki się zdarzają i trzeba sobie z tym radzić, ale cały ślub i przygotowania mi się podobały. Mam dużo zdjęć z przygotowań. Całe mnóstwo rodzinnych fotek, uśmiechów, bawiących się dzieciaków, detali, a wszystko w świątecznym klimacie przy choince. 

Pomimo tego, że nie było zabawy weselnej, mam sporo ulubionych fotek. Razem z innymi ślubnymi tworzą już fajne portfolio. Co prawda nie jestem jeszcze znana jako fotograf ślubny i prawie wszystkie soboty w 2021 mam na razie wolne, to czuję, że to wszystko idzie w dobrą stronę. Zapraszam do oglądania i do zobaczenia w kolejnych reportażach! 































































 Mój Instagram:
Moja strona na Facebooku:

1 komentarz:

  1. Wszystkim osobom zainteresowanym tematem mogę polecić sprawdzić stronę https://www.slubnezakupy.pl/254-zaproszenia-slubne , na której znajdziecie najrózniejsze dekoracje i akcesoria ślubne w atrakcyjnej cenie. W razie pytań, wszelkie informacje o ofercie oraz kontakt znajdziecie na stronie.

    OdpowiedzUsuń