Strony1

sobota, 25 września 2021

Sesja narzeczeńska w jeziorze #191

Dominika & Hubert

Cześć!

Część z was zapewne czekało na efekty tej sesji zdjęciowej. Pokazałam jedno zdjęcie już jakiś czas temu na instagramie i bardzo wam się ono spodobało. Rozmawialiśmy też kiedyś na insta o wymarzonych pomysłach na sesję dla pary. Dominika i Hubert zdecydowali się na jeden z nich i spełnili tym samym moje małe marzenie fotograficzne.

Zanim porozmawiamy o sesji w wodzie, opowiem co się działo na początku sesji. Wybraliśmy się na fotki przy skalnych ostańcach w okolicy. Też nigdy nie robiłam takich zdjęć, a skoro to miejsce było w okolicy, to zaproponowałam fotki też tam. Mamy dzięki temu romantyczne fotki przy skałkach i piękny zachód słońca. 

To słoneczko sprzyjało nam przez całą sesję, dlatego kadry są MAGICZNE! Wcale nie musiałam namawiać ich na wejście do wody. Okazała się całkiem ciepła, więc podobno nie było tak strasznie jak wygląda. :D Uważam, że zdjęcia w wodzie są szalenie romantyczne, więc polecam też taką mokrą sesję innym parom.

Piękne są te zdjęcia. Mam nadzieję, że wam też się spodobają! Miłego oglądania. 

























   Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz